Nämen!

2010-01-17 @ 23:30:07 Permalink Mitt Liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag är oftast hård kritiker till svenska filmer, väldigt skeptisk. Men Falk filmerna är faktikst ett undantag. Just kriminaldrama brukar Sverige kunna lyckas med.

Jag fick jag förresten ett spännande sms nu ikväll, där Therese berättade att hon och Stoffe har köpt hund! Som de ska hämta imorgon, en bedårande varelse på 12 veckor vid namn Loffe! Som jag blir gudmor till :) Jag ser fram emot att träffa den lilla krabaten, tydligen är han busig med ett filosofiskt lugn. Jag tror att vi kommer att komma överens alldeles utmärkt.
Jag vet en som är lycklig nu, hennes namn är Therese!

Jag har några få grejer att ta tag i nu ikväll innan jag ska försöka få i mig lite sömn inför morgondagen. Jag är är egentligen medbjuden till Markaryd imorgon, för att laga lite mat, dricka lite vin, snacka strunt och allmänt måndags mys tillsammans med Sara, Jullebacon och Jenny. Men ack nej, jag ska på personalmöte...

Dagens glädje:
Att kunna glädjas för andra!

Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: Therese

hon är överlycklig! :)

2010-01-20 @ 11:31:04
URL: http://theereeesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback