Uttråkad

2010-01-06 @ 15:33:18 Permalink Mitt Liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Vilken mörk och tråkig dag det är idag. Det bara snöar och snöar.

Jag känner mig aningen uttråkad och sprallig. Är riktigt träningssugen.
Men här sitter jag med min varma kopp kaffe, nergrävd i soffan och tittar på någon dålig film och känner mig allmänt lat. Jag har fått för mig att det är lördag idag. Jag vet inte varför men det känns så. 

Jag hör röster här utanför.
Det är Agnes och Linnea (grannar) som är ute med sparken. Det ser ganska mysigt ut.
Men kallt. Väldigt kallt och ruggit!


Jag i all enkelhet. Ett riktigt charmtroll, inte sant?


Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: Gulliis

Haha tack :P synd att det kommer gå skit på provet,för mig ahah..

2010-01-06 @ 16:20:01
URL: http://gulliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback