Emma!?

2010-01-19 @ 20:40:12 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter personalmötet igår började jag nynna på Heveans on fire, en låt som jag inte har haft på tankarna på väldigt länge. Så hade jag ju precis träffat Johan och kom då plötsligt att tänka på första gången jag träffade honom. Det var en gång i sommras på en förfest då just denna låt spelades i bakgrunden och jag började såklart sjunga med. Så som jag gör när jag kan en låt. Detta är ju en Kiss låt därför blev visst Johan väldigt imponerad att en tjej som jag kunde detta! Så det blev direkt upp med mobilen "haha, detta måste med i min blogg! Kom igen ett foto..!" och började skryta om hans hundratals antal läsare och blablabla... Hur som helt, för att komma till varför jag tyckte just denna historia var rolig, när jag väl skulle kolla upp denna "populära" blogg dagen efter ser jag visst en bild på mig, men när läser jag vidare står det om en tjej vid namn Emma?! Jaja det var alltså så imponerad han var.. så att mitt namn inte ens kunde fastna... 

Ur Johans blogg:

Ikväll var det en liten runda på Banken, förfesten hemma hos Henke Olsson var bra. Jag, Henke och Bj bestod den manliga besättningen av. Den kvinnliga: Johanna Emfors, Louise Skoogh, Antonia Weber, vad hette dem sista två nu? Emma och Caroline kanske?:S

Hursomhelst, hon jag tror hette Emma får dagens ros! Motivering, hon är en av få tjejer jag träffat som kan hela texten i en av bandet kiss´s låtar:) Stor eloge!


Emma, en riktig rockbrud:P

Haha,
en riktig rockbrud..
mitt i prick...

Några minuter efter att detta foto togs så åkte Henkes gitarr fram då jag och han gav oss på en söt liten duett! En helt ny värld, från aladdin! Om jag inte minns fel finns det kvar en misslyckad inspelning av detta på Therese mobil. Haha. Ja sommaren.. Det är då allt det roliga händer.

Just nu tycker jag att Kristianstad känns ganska tråkigt. Livlöst.
Eller är det bara jag?

However, imorgon har jag tenta så dags att återgå till mitt pluggande.

Vi ses
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback