IT-kurs

2010-01-12 @ 18:55:25 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag sitter nu och försöker göra färdigt en tio sidig powerpoint presentetion som ska redovisas imorgon, men det känns lite segt. Den ska handa om en själv vilket gör det hela ganska drygt. Jag tycker att det känns ganska dumt att stå framför min klass som jag nu gått tillsammans med i ett halvår och hålla en relativt seriös presentation av mig själv. Men men...
A man gotta do what a man gotta do, i guess.

Vi har ju vår IT-kurs nu, med en ytters inkompitent lärare! Förlåt, men så är det faktikst och det håller även resten av min kära klass med om! För att citera Jenny som råkade försova sig i måndags och fick på vägen till skolan veta att vi skulle inte skulle gå hela dagen.
"Skit samma. Jag vänder. Hon har ju 3 i IQ. Det krävs 5 för att skala en banan!"

Förstår ni hur illa det är då? suck.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback