Utanför mitt fönster

2010-01-16 @ 14:21:57 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Morrn morrn!
Ja, för mig är det morgon! Jag erkänner, min dygnsrytm är helt rubbad...

Vaknade av ett litet telefonsamtal från Therese med en något argsint framtoning, vilket var helt förståligt. Varför är ingenting jag kommer ta upp men jag förstår, jag förstår.

Eventuellt så är det party ikväll, det hade varit riktigt fint. Jag är laddad till max! I feel it, I need it.
Men innan det ska jag ta en promenad i vinterlandskapet, solen har en fin skimring idag. Så ska jag nog hinna med att städa kontoret idag så att jag lugnt kan gå på kalas imrogon. Sounds good?

Såhär såg det ut när jag vaknade idag. Ganska fridfullt, inte sant?


Välkommen till Lyngby, enjoy!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback