Ny upptäckt

2010-01-16 @ 14:50:27 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

När jag nu tittade på de bilderna jag la upp över min utsikt häröver så kom jag att tänka på vår IT-lektion i torsdags.. I have i new love - photoshop! Jag inser ju själv hur sen jag är med att komma på det, men jag och min kära sittkramrat Julia satt helt förbryllade. Det är ju ett as coolt program! Tänk vad mycket man kan göra.. Vi satt och sminkade en politiker, det var ganska kul! Tänk att ha det som lektion en hel dag, ganska nice tycker man om man heter Maria som gillar att leka med sånt! Schyssta verktyg. Det var inte så jätte svårt heller.
Jag vill med ha photoshop...

Blev jag nörd nu? :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback