Tema helg

2010-01-03 @ 21:28:24 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sådär ja. Då var det söndag igen.

Fröken fjant (Antonia Weber) har nu lämnat sveriges marker igen och begett sig neråt det snöfyllda landskapet i St. moritz. Hemvistelsen gick i rasande fart tycker jag. Jag hade inte tackat nej till ytterligare en vecka! Men tanken är ju att jag ska hälsa på i schweiz vecka 6, vilket ska bli kul! Party ala Schweiz.. jag känner redan av baksmällan!

jag sov skrämmande länge denna dag. Tanken var att jag skulle hunnit med en lång prommenad i den bländande vinterkylan. Men det finns ju alltid en morgondag!

Helgen har haft ett bestående tema, städning. En klapp på axeln är vad jag borde ha.
Jag har städat mitt rum. Mina garderober. Mina skåp i badrummet. Bland mina smycken. Bland mina skor. Och desutom på jobbet.
Jag inser ju själv hur fruktansvärt tråkigt detta låter och jag anser heller inget annat. Men ibland måste man. Så jag fick passa på när jag faktiskt hade ork till det.
Nu sitter jag här och känner mig ganska nöjd faktikst. Nystädat är alltså inte helt fel!

Dagens glädje:
Nystädat

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback