Celebration!

2010-07-30 @ 01:26:55 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Denna dagen är en av mina höjdpunkter på året, nämligen Antonias Webers födelsedag. Då får jag nämligen lov att busa till det lite extra. Vad årets present/prestenter kommer att bli är alltid lika spännande. Mitt mål är oftast att få henne att skratta och än så länge har jag lyckats varje år. Antonia brukar därför vara något mellan väldigt nyfiken och att vara lite nervös.... Då njuter jag. I tre år har jag verkligen försökt att börja med något seriöst i present. Ni vet något fint. Men hon har lyckats förstöra det varje jävla gång!

I år hade jag hittat en tröja som hade en FET Antonia-stämpel över sig.
Den ska hon få! tänkte jag och började fantisera om hur glad och överraskad hon skulle bli. Eftersom vi aldrig har haft riktigt samma smak i kläder så skulle jag ta det säkra före det osäkra och försöka visa den lite diskret under ett samtal. Hennes reaktion var lite halvdan, men jag tänkte - jag kör på den ändå! Hon kommer ju att vara skit snygg i den! Fan vad bra jag är! 

Tre dagar senare insisteade hon på att hon måste inom Malmö när hon nu skulle till Sverige för att hon skulle köpa tröjan! Jag försökte lite tafatt protestera. Men med en suck gick jag över på plan B, att få henne att skratta.

och vet ni vad?
Jag lyckades.



 
Fylla-år-plock-ihop-kasse!


Present 1 av 7, Hur vill du pryda din bak? Välj själv - efter egen smak!
Från mig, Bella, Sara


 
Mysigt och bra!


Alltså.
Jag jobbade, var hemom och hämtade present, åktetill nymö, vi åkte ut på Landön en runda, åt mat och tåta med familjen, drack vin och sen hamnade vi i sängen och hade riktigt tjej-snack. Just wonderful I must say.


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback