Hipp Hurra!

2010-07-16 @ 22:32:45 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hurra Hurra Hurra
för syster som fyllde år igår!
Det var inte bara min syster som fyllde år, utan även Antonias syster Veronika! Ett Hurra för henne med! De fyller inte bara år på samma dag, de är även lika gammla, har gått på samma skola och har i yngre ålder spelat tvärflöjt! Inte illa vad världen kan vara liten.

Där ligger tre paket och väntar på Malin på min säng. De är inslagna med kärlek. Det blir extra fint då¨- och fint ska det vara! Någon mer än jag som faktiskt finner det ganska underhållande att pyssla med sådant? Ni vet... matha färger.. hitta på något kul med snöet.. hitta någon udda kläm på det hela? När jag tänker efter så är det kanske bara jag som är lättroad!
Who knows? Try me sometime!



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback