Kors i taket!

2010-07-01 @ 21:24:25 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

En styck Maria med bra humör finns nu här.
Det har varit en väldigt bra dag idag måste jag säga. Jag har varit glad och alla andra i världen har också varit det, känns det som. Idag var desutom första dagen på mina totala 10 veckor på Tollo då jag haft ett perfect score! Jag har alltså lyckats undika fel. Så innan jag gick hem idag så hittade jag en post-it lapp på mitt skrivbord med en stjärna och en glad gubbe... Jag ska nog rama in den. Det är härligt att jag har hamnat på en arbetsplats med humor!

Förövrigt så ska familjen Ohlsson få tillskott... En ny bil i ska hälsas välkommen till samlingen! Pappa har fått för sig att han ska åka till stockholm imorgon, köpa bilen och köra hem... Han är inte riktigt klok. Oturligt nog så förstår jag inte hans kärlek till denna bil, den ser nämligen ut som en riktig raggarbil!! En röd Ford Mustag Cab - 66 som nostalgiskt nog tar han tillbaka till sin ungdom. Är det en ålderskris jag luktar?

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback