Lockar

2010-07-11 @ 00:33:36 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är jag inte vidare förtjust i ta-kort-på-sig-själv-i-spegeln-bilder, det ligger inte riktigt i min karraktär. Men idag är första dagen på nästan ett år som jag ha plockat fram mina lockar i håret, mitt okontrollerande vågade svall. Antonia har efterlyst de nu ett tag, därför vill jag inkludera henne i det hela och bjuda på en poserande bild som denna. Jag har ännu inte förstått hur man ska bete sig framför en kamera, så det fick bli ett enkelt leende och en tumme upp för att då förtydliga budkapet ytterligare. Man vill ju inte se lam ut! Min tumme blev lite konstig i ljusskenet och min kroppshållning är aningen klumpig, men annars ser jag väl ganska charmig ut?



Vad säger ni?
Är jag godkänd?

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback