Troll

2010-07-13 @ 20:33:56 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag bestämde mig för att testa på lock-looken på jobbet idag. För att röra om i smeten lite. Jag fick många höjda ögonbryn under dagen. De tittade extra noga på en när de fick syn på mig, kisade lite med ögonen för att fokucera blicken. Saktade ner farten när de skulle gå förbi. Tittade på mig med en fundersam blick. Jag såg allt hur hjärnkontoret fick jobba lite extra för att kunna koppla vem det var. Vem Jag var.
Fröken Fluff.

- HEEEJ!... OJ!
- haha, Godmorgon!
- Haaar du fått fatt i en locktong?
- Nä... Det är såhär jag ser ut, egentligen!
- Ja oj! Jag kände knappt igen dig! Men det var Jätte fint. Så kan du ha ditt hår oftare!
- Haha, det tackar man för! I will keep that in mind!

Jag behåller nog mitt troll-hår veckan ut i alla fall. Det finns något med detta okontrollerade hår... Jag ruffsar gärna till dig lite extra, fluffar till det, dra upp volymen till max. Det får mig att känna mig lite busig!



                   

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback