Jag är deg

2010-07-24 @ 14:40:56 Permalink Mitt Liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Inte för att vara sån.. men gud vad skönt med lite regn, rusk och mörker!
Det ger mig tillåtelse att göra något som jag är mästare på, nämligen att vara deg. Jag säger inte att jag degar utan jag ser det mer som att mästare som jag är degen.  

Myskläderna kom på så fort jag steg upp ur min säng. Jag har rustat upp med en hög varierade tidningar med skvaller, mode, inredning, design, kataloger, reklam och andra tips och trix. Jag har en hög med filmer att beta av sådär som ett sorl i bakgrunden. Datorn ligger i knäet. Soffan har jag kurat ner mig i, filten är på, kuddarna är uppbunkrade och här står lite snacks på bordet intill min kopp kaffe. Det är allt för idag.

Så sjukt skönt!



/M

Kommentarer

Postat av: Caroline

Mitt lilla lusthus : ) Slog mig för någon dag sedan att jag är skyldig dig pengar ! Så om du är intresserad av att få dem kan du väl höra av dig så löser vi det : )

2010-08-10 @ 11:32:55
URL: http://caroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback