Varmare inne än ute

2010-07-12 @ 22:28:02 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mina damer och herrar, denna jobbdag har varit horribel.
Där har vi suttit på ett kvavt och sjukt varmt kontor och försökt att arbeta. Men ingen har kunnat. Det enda jag har hört är pustar, djupa suckar och de ständiga utbrotten på att det inte går. Det går inte att koncentrera sig i sådan värme. Men bara stirrar blind på sina papper. Skrattar lite lätt åt varrandra. Räknar minutrarna till nästa kaffe paus och när man.. tillslut.. ska få gå hem.

Ska jag vara ärlig så kan jag knappt svara på vad jag själv har gjort idag. stirrat? Svarat på en del mail? Och kommit sjukt efter. Att ligga back är ingen höjdare... Då får jag snart en hel skara med kunder efter mig.
Ingen bra syn. Ingen bra syn alls.

Jag är ledsen över att jag inte kunde bjuda på något saftigare idag. Ska försöka att ha en rolig historia tills imorgon. Lets call it a day!



Tja!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback