Varulvar?

2010-07-08 @ 22:42:13 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Konversation innan midsommar:
Mamma: Akta er för grävlingarna nu...
Antonia: Ja.. vad är det nu som händer när man blir biten av en grävling?
Jag: Tja.. det säg ju att de biter tills det knakar...
Antonia: Nej men jag har nog hört något annat...
mamma: Äh det är bara en skröna tror jag!
Antonia: Nej men är det inte något sånt.. att blir man biten av en grävling så blir man en.. varulv eller något sånt?


Idag:
Jag: Haha.. asså du var så dum...
Antonia: Men varlulvar, finns de? Eller det är bara sånt som finns i sagor?
Jag: Nej..... Varulvar finns lika myket som att det skulle finnas vampyrer......
Antonia: haha, Jaha!


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback