Bröllop!

2010-06-20 @ 01:21:53 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken dag!
Mitt huvud känns fyrkantigt.

Jag och min mamma har nämligen varit på bröllop hela dagen, det kungliga och å så ljuvliga bröllopet. Ja vi var inte där fysiskt sett såklart men vi har följt hela spektaklet genom TV-rutan sedan... låt säga två tiden...

Löjligt nog, fast ändå lite sött
så har vi gjort en heldag utav det

- Maria! Dags att göra sin fin! Bröllopet börjar ju snart!
Sa min mamma tidigt i eftermiddags

- Maria! Victoria kommer! Victoria kommer!
Skrek hon sedan på mig och jag dundrade ner för trappan,
på bordet stod då vars en margarita och en skål med gott.
Vigseln var fin, mycket fin.



Till vår egen bröllopsmeny hade vi planerat in bakad potatis med bland annat kyckling till vår huvudrätt, oerhört exklusivt! Till efterrätt blev det jordgubbar och glass sedan öppnade vi en fin ask med praliner som vi njöt till!

Det var ett fint bröllop. Fina tal. Många fina klänningar. Mycket fina smycken. Och mycket kärlek! Vet inte riktigt varför jag och min mamma tog ett sådant plötsligt intresse av detta bröllop, men det var faktiskt ganska mysigt!

Nu är jag döds trött och ska gå och bädda ner mig och drömma om att någon dag hitta min egen prins. Haha! 

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback