En BRA måndag

2010-06-20 @ 23:09:22 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hur känns livet ett söndagskväll som denna?
Mitt liv känns alldeles utmäkt i alla fall!

Imorgon börjar jag jobba igen, så i tio veckor framåt hittar ni mig på Tollo
Customer Service medarbetare
mån-fre
08,00-16,30


Jag har en speciell anledning till att vara glad idag, och imorgon och dagen därpå osv.
Man får lov känna sig lite extra lycklig när ens bästa kompis kommer hem!
Om någon timme anländer hon! TJOHO!
Så imorgon kan hon förvänta sig en BAMSE KRAM!
Kul kul kul!

Så tillfället till ära bjuder jag på denna låt,
Sjung med om ni kan texten.
Jag och Antonia kan iaf!




Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback