Hemma igen

2010-06-12 @ 18:36:41 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Välkommen hem till oss!

Nu är vi back in town, så se upp!
Vi har haft det så avkopplande och lugnt och fridfullt och.. så vidare!
Det har varit riktigt varmt, stekhett! Efter tio minuter i solen funderade jag på ifall man möjligtvis kunde steka ett ägg, på magen. Testade tyvärr aldrig. Så ungefär 65% av tiden har spenderats i skugga. Alltså är vi inte jätte bruna, tyvärr!

Men vad gör det när man har haft världens skönaste semetser?
Nu ska jag passa på att göra allt och ingenting i en vecka till, sen är det jobb fram till September!
...herregud vad jag är bra på sommarlov!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback