Jag ska måla hela världen, lilla mamma

2010-06-18 @ 19:50:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()


Nu ska jag berätta något för er...


Och det är att jag har föbannat ont i nacken!!

Här har jag slitigt och slängt hela dagen (ifall man överdiver väldigt mycket så Ja, kan man säga att jag har jobbat Hela dagen) med att måla. Det ska bli så fint så fint. Jag har nämligen bestämt,
Okej - Antonia var också med och röstade, tydligen hade hon två röster:
  En som vän
  En som familjemedlem
Och vi vann, med våra tre röster mot mina föräldrar
Nu ska uterummet målas om!
Det ska inte vara rött, utan vitt
Alltid vitt!

Tydligen lovade jag i all hets att jag själv skulle göra det också...
vi gör alla våra misstag!

Nu får jag leva med mitt.
På köpet så fick jag ont i nacken,
och nu när jag är färdig med en vägg sitter jag och undrar -
Vart sitter mest färg? På väggen eller på mig själv?

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback