Kaffekaffekaffekaffe

2010-06-24 @ 21:32:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Aaah, här sörplar jag på mitt kaffe....
Just what I needed!


Nu är jag hemma. Har skiljts från förken W för idag. Vi blev nog lite mätta på varrandra för tillfället. Jag var nämligen kinkig och hon, trots att hon inte vill erkänna det, saknade sitt vanliga Antonia-Go. Men det är bra att vi kan vara ärliga mot varrandra vid sådana tillfällen iaf, när vi känner att vi börjar gnabbas. Ifall ni nu är intresserade av hur vår vänskap fungerar.

Som sagt,
jag har varit kinkig idag. Jag erkänner.
Sovit för länge...
Ätit och druckit dåligt...
Inget kaffe...
Ont i huvudet...
Varit varm...
Då kan jag blir sådan.

Imorgon är det midsommar, vi fixar och trixar hela dagen! Tror att det kommer att bli riktigt bra! Frågan är... Vad ska jag egentligen ha på mig?

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback