Kurfu

2010-06-08 @ 21:06:33 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Direkt från Kurfu!

GODKVÄLL!
KLockan är över tio och här sitter jag iförd en enkel klänning och lyssnar till lätt musik och umgås med familjen.
Vädret är Underbart! FÖR varmt till och med. Vi har spenerat större delen av dagen under skygga, det gör visserligen ingenting eftersom jag har bränt mig både fram och bak och vet inte längre vad jag ska sola... Men men!

Jag lever främst på gurka, sallad och fetaost + melon och öl samt margarita. Fina grejer det.
Idag tittade vi läget i "kurfu town" vilket var helt ok. På torsdag ska vi ut och åka båt. Tjoho!

Utsikten är U N D E R B A R måste jag medge!
Fantastisk på alla sätt och vis.
Har mycket trevligt med familjen.
Mammas födelsedag blev bra.

"badababaBaaaaa.... I´m Lovin it!"
(10 poäng till den som plockar strofen?)

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback