Nu var det klippt!

2010-06-14 @ 21:46:06 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då har syster yster kilat hem till sitt lilla näste i Götet igen, 
så nu är det visst färdig kivats!

Har alltså spenderat dagen med Malin, vi var i Maglehem och tittade till stockholmsgrabbarna och sa hej till farmor&farfar. Fick mat, drack kaffe och hela den biten. Sen var det hemom innan vi körde till stan vid fem då jag vinkade av henne.

Jag bestämde mig för att klippa mig. Var inne på Catwalk och lät Sara dra saxen genom mitt hår. Trevligt att ses och snacka lite! Jag glömde dock bort alla andra ärenden som jag hade... Så vi tar de imorgon istället! För imorgon ska sommarkortet inköpas så att jag kan röra mog runt i skåne hela sommaren för att träffa lite vänner. Julia står överst på min lista!


Sara och jag

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback