Ledig

2010-06-13 @ 23:38:30 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har precis tittat på sista avsnittet Grey's Anatomy och herre min gud vad spännande! Satt och hoppade i soffan, ögonen sprutde tårar, hjärtat dunkade, kudden var framför ansiktet och jag var tvungen att gå och hämta nutella burken för att lugna mig. Hå hå hå vad nyfiken jag är på hur detta elände kommer att sluta!

Annars idag så har jag varit seg. Ja, seg.
Sen jobbade jag. Oerhört flitigt. Jag och min dammvippa var i högform.
Så har jag kivats med syster. Väldigt festligt.
Sen kom två av stockholmsslältingarna ner till skåne igår, ska hjälpa till att fixa i Maglehem-huset. Därför kom de över på middag nu ikväll. Det var väldigt gott med lite svensk hederlig mat förresten, efter all hotell-buffe mat. Desutom toppade vi med jordgubbar. Mums!

Nu ska jag titta på film.
Det är så skönt att vara ledig!



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback