Vi hade i alla fall tur med vädret

2010-06-26 @ 14:20:51 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hoppas att alla hade en underbar midsommar! När vi hade tur med vädret och allt!

Jag hade en bra kväll och tackar Katta och Sebbe varmt för kvällen de bjöd på! 
Toni kom hit ganska tidigt igår då vi fixade till oss tillsammans i godan ro. Vid halv fyra hängde vi våra cyklar bak på bilen, så att vi skulle kunna komma hem igen, och åkte ner till Vittskövle där vi började binda kransar. Riktigt fantastiska blev de! Och det blev mat, det blev lekar, det blev snappsande, det blev dansande, det blev skrattande och det  blev så mycket mer. Har jag förresten nämnt att jag tycker om att ha Antonia hemma?

Mina två nattgäster åkte för någon timme sen efter lite fukost i blåsten. Nu sitter jag nerbäddad i soffan med mitt gosiga täcke och tittar på Alice i underlandet samtidigt som jag läser lite designbloggar. Helt okej för att vara dagen efter!

Hur kvällen ser ut är ännu inte bestämt, men vi har talat om en middag på Peking. Det hade varit trevligt. Men vi får se, vi får se!



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback