Att bli arg

2010-03-16 @ 23:11:28 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det är inte ofta jag är arg. Väldigt sällan faktikst. Det ligger inte riktigt i min natur att brusa upp mig. Men jag kan bli när min träning går dåligt. Då blir jag butter och grinig faktikst. Arg över att jag spiller energi på dålig träning. När jag bara vill go all out och svettas och bara tömma hela mig på styrka, bara för att få känna sig så nöjd när man går därifrån och man kan få säga till sig själv - fy vad du är bra!

Men så var det ju inte idag. Nej för det första försvann min träningspartner (mamma, fastnade på jobbet) så fick jag först försöka hitta motivation att faktikst gå dit själv vilket är ganska tråkigt. Så hittade jag den! Motivationen alltså. Jag gick in, taggad, musiken var faktikst bra, trots att det var Paws pass. Så vad händer? Jo, mina Hålfötter (plural hålfot?) börjar krampa! Genom hela passet desutom vilket förstörde allt! Hur ofta händer det?

Jag tappade inte bara koncentrationen utan även motivationen, eftersom jag kände mig ur dålig. Så fick jag stå och stampa lite extra hårt i golvet och göra lite smått överdriva miner för att showa inför de andra. Var ju tvungen att verkligen visa att det faktikst inte var så att jag inte orkade eller inte hängde med, utan att något var fel, på mina fötter! Jag kände att peka var kanske lite överdrivet men jag ville göra det! När de tittade sådär på mig.. 

Så jag blev alltså arg. För att träningen gick dåligt.

That's it.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback