"detta är Maria, vår nya praktikant.. "

2010-03-02 @ 00:36:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dag 1

Första dagen på LIA är avklarad och än sålänge känns det väl bra!
Har varit och hälsat på alla - alltså alla - på både de olika kontorsavdelningarna och nere i produktionen. Så jag har hälsat fint, pratat glatt och nickat förstående medan både jag och den andras uppgift på företaget har blivit presenterade. Det jobbar ju en hel del människor där... Mot slutet viste jag inte riktigt hur jag skulle le på ett ärligt sätt längre! Hoppas jag inte såg allt för skrämmande ut.

"Det blir nog bra!" Är en fras som jag både hört och använt så otroligt många gånger under dagens gång. Vissa gånger mer engagerat än andra men i helhet kändes stämningen positiv. Alltid något!

Vi stoppar där,
fortsättning följer!

Nu ska jag sova, sova, sova - säng, säng, säng!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback