En klass för sig

2010-03-13 @ 23:31:41 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Så, bowling stod alltså på schemat igår och hör och häpna, jag förlorade inte! Jag är fortfarande usel på att bowla.. Men det är med ett belåtet leende jag säger att jag faktikst inte var sämst!

Vår tappra trupp bestod av:
Mig, Sara, Louise, Fredrik, Viktor och Anderas

Det var trevligt måste jag säga, så avrundade vi vår math med något glas och hann snicke-snacka lite innan tåget hem gick. Var lite små sugen på att möta upp Therese på class när vi väl kom till Kristianstad men tog förnuftet till fånga och sa till mig själv, nä Maria du är hungrig och behöver mat och har redan spenderat tillräckligt mycket pengar ikväll. Bra av mig. Istället gick jag och fredrik, alfahanen, och tog en pasta.

Jag gjorde en stark insats och klippte i mig en stor. Fredrik sa att han var imponerad.
Är man hungrig så är man.

Jag lärde mig att den blåa pasta vagnen faktiskt har godare pasta än den vita.
I will keep that in mind.

ps. Jag ropade tillbaka våren, den är här nu igen. Njut.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback