Myskväll

2010-03-06 @ 01:58:11 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter arbetet denna ljuva fredagseftermiddag begav mig mig till maxi tillsammans med min kära mamma. Ja kände att hon behövde det stödet, dessutom är jag fantastisk på att handla.

Väl hemkommen och man hade gått igenom ens vanliga komma-hem-procedur började jag faktikst städa mina rum (plural) vilket absolut tar sin del. Låt säga att jag hann en tredjedel innan Therese klev in innanför dörren. Vi hade nämligen bestämt Smoothie-date. Det är bland annat sånt man bjuder på här i Lyngby!

Preperation is the key...

Du behöver frukt, bär, yoggi, lite mjölk, ev. juice, en skål och en mix!

Det var smarrigt! Mums.. 

Det ha varit en mysig kväll med lite prat,allämnt skvaller, skoj och trams. Kvällen avrundades med en film.
Tittade på Twilight. Jag varnade therese - i början tycker man kankse inte att Robert Pattinson ser bra ut, men mot slutet... då är man såld! Så ikväll somnar vi båda med ett leeende på läpparna!

Hoppas att det finns fler än vi gör det ikväll!

Vi ses
/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback