One week ago...

2010-03-12 @ 17:45:25 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

För en vecka sedan välkomnade jag våren med en färgsprakande jacka och solglasögon, desutom kontrade jag med ett strålande humör under en tur på stan. Idag snöar det bamse flingor och det är dags att återvända till vinterjackan och man kan åter igen säga hejdå till rakt hår. Ah vilken besvikelse!

Men trots detta ser jag fram emot kvällen...
Just nu befinner jag mig hos Therese. Jag ska passa upp på min kära vän innan hon ska iväg på personalfest, så hinner vi catch-up lite också. Perfekt kombo, inte sant? Dock är hennes bråkiga pojkvän också här. Han bara kivas med mig idag!

Ikväll blir det sen bowling med några vänner från klassen! Det ska bli trevligt! Vet inte riktigt ifall det händer något mer, vi får se helt enkelt! Ska ta tåget 20 över 7, förhoppningsvis är även Sara på det tåget så ska Viktor möta upp oss senare. Jag tror på oss ikväll. Vad jag vet så är skaran bra. Tyvärr kunde ju inte alla så...

Veckan har annars varit tuff. Full rulle!
Kalas tis och ons
Träning mån och tors
och jobb jobb jobb!

Men jag mår bra. Det gör jag!
Nu ska jag fortsätta umgås!



Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback