Svag för kvällssol

2010-03-16 @ 23:50:15 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

En sak till..

Varför lyckas jag alltid missa kvällssolen?
Den fina kvällssolen.

Det har varit allt för många kvällar nu när jag under bilturen hem kommit på att jag borde ut och gå en runda i den fina kvällssolen. Det är väl en av de få stunder då jag verkligen tycker om Lyngby. Kan kanske till och med använda ett så pass starkt ord som att jag älskar älskar det. Här ute på landet vilar solen fint bland dungar och åkrar när den är på väg ner. Man ser dessutom den rosa himmeln extra klart. Jag är svag för en fin kvällssol. Så är det bara. Men jag missar den alltid.

Varje gång jag har varit på väg och ta på mig jackan så har den vipps, försvunnit igen.
Missat den.
Igen.

En riktigt gåta det där.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback