Torsdags RÖJ!

2010-03-18 @ 22:46:38 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ikväll fyllde jag halva vardagsrummsgolvet med skor...
Det kändes som en bra idé!

Jag försökte skramla ihop alla skor som jag kunde hitta i huset, eftersom jag tyckte att det var på tiden att vi sorterade bland de där! Jag vann, jag hade flest.

Efter en snabb överblick fick jag det till ca 110 par skor.
110 par skor på ett tre personer. Ett litet hushåll.
Då är det verkligen dags att sålla! Ut med det gamla in med det nya, det är ju så man säger.
Vår skohylla och garderob var något kaosartad, men nu är allt bättre!



(här har jag redan slängt ca 30 par)

Ett mycket bra initiativ av mig!
Det var trots allt inget bra på TV:n så...


/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback