Vad har jag gjort?

2010-03-21 @ 22:58:50 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godkväll kära vänner!
Så, ännu en helg är nu på väg mot sitt slut. Är ni redo för en ny vecka?

Jag måste erkänna att jag har haft en ganska lugn men behaglig helg.
Kan stolpa upp det lite kort för de som intresserar sig:

- Fredag efter praktiken åkte jag hem till Tess, hängde och slängde lite. Tog Cykeln till Stoffe lite senare och inhandlade lite mat som vi lagade till... Slappis kväll!
- Träning lördag 8.45 komplett muskel med Therese, den pärlan. Otloligt duktigt av oss!
- New Moon släpptes och vi var bland de första på det. Det var av ren längtan plasten slets upp runt denna DVD film! Sanslöst!
- Myskväll med första boken i twilight serien, sträckläsning på hög nivå. En skön soffa, lite ljus och en kopp kaffe var allt som behövdes.
- Söndagar innebär städning!
- Ikväll har det blivit "rensning" med Antonia, Skypat i nästan tre timmar och vi skrattade oss igenom hälften. Så det ska vara! Saknar min vän.




Som sagt, lugn helg!
Jag måste fortsätta läsa i min bok nu.
Måste.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback