Det är dags!

2010-05-08 @ 01:22:48 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sådär ja, snart klar för avgång. Eller klar för att köra alltså.
Mot Stockholm! Mot Riga! Mot det roliga!

Jag har nu precis checkat av den överdrivit långa och detaljerade paklistan, som är standard. Gör ni med så? För mig är det ett måste iaf. Är rädd att minnet sviker mig annars, men det känns som att jag har koll på läget även denna gång. Låt oss hoppas!

Passet är med, pengar finns på kontot, det finns en del kläder att välja mellan, necessären är full och jag har lite underhållning samt matsäck till bildfärden.
Låter helt okej, inte sant?

Nu är jag pepp!
Nu är det dags för Kryssning!
Nu säger jag bara - TJOHO!




Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback