Godmorgon!

2010-05-13 @ 14:57:36 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

En philadelphia och avokado macka är en bra start på dagen ifall man frågar mig.
För ja, klockan är nästan tre och min dag har precis börjat. Trött som om jag sprungit ett helt maratonlopp!

Onsdag igår och det var sista onsdagsgillet på class för säsongen vilket man såklart inte bangade. I had a fun night. Jag blev desutom duktigt nöjd över att det var jag som fick den sista mackan på subway, ibland har även jag tur! Folk tittade på mig med avund. Ifall någon undrar så var det otroligt god! Väl hemkommen fick jag lyckligt nog tag i förken Weber och satt och tjabbade med henne någon timme till, därav blev det en lååång sovmorgon eftersom jag inte kom i säng försen halv 6!

Den där Weber, vi har en skype-date nu vid tre.
So it's time to get going!



Onsdagen  Tess, Sara och Jag
Smakpov av onsdagen. Tess, Sara och jag.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback