H&M

2010-05-16 @ 15:24:37 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

jag var inte riktigt på topp igår, jag hade som sagt en väderdepression.
Så fick jag ett litet brev från H&M där det stod att tröjan som jag har gått och väntat på i över en månad och som egentligen skulle levereras nästa vecka - var slutsåld. Slutsåld. Vadå slutsåld? Hur kan de komma på det nu? När jag beställde den för över en månad sedan?

Ah jag fick inte ihop det. Blev rysligt arg och slängde iväg världens längsta klagomål till kundservice där jag gick lös på både de ena och andra. H&M har för min del alltid krånglat när jag har beställt hem... Fast jag fick ändå ångets lite senare över att jag kanske hade överreagerat en aning.. Sånt där ligger egentligen utanför min karraktär... Att vara bitter.

Så fick jag svar idag:
- Hej! Tack för ditt mail! (...)

Artigt!
Här sitter jag och skriver att de har världens mest bedrövliga service,
Så tackar de mig...

Plötsligt försvann mitt dåliga samvete!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback