Maj

2010-05-02 @ 12:04:01 Permalink Mitt Liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Välkomna, nu har jag ett nytt utseende.
Hoppas att ni trivs.

Det är söndag, klockan är tolv och jag sitter och äter frukost. Det är den andra Maj och jag har lite svårt att greppa detta. Är de verkligen Maj? Det är ju ganska okej, för då är det nästan sommar!
Tackar man för.

Så har det varit Valborg och det får mig bara att skratta uppgivet!
Maria tog i lite för mycket och fick åka hem vid halv ett, minnesluckorna är ganska omfattande och vill nog hålla det så med.. Känns säkrare! Ber om ursäkt för mig själv och vill tacka de som hjälpte mig! Tackar även Emilia som var host för kvällen, jag hade kul så länge det varade!

Men nu är det söndag och som alltid så innebär söndagar städning...
Så nu ska jag och min hatt bege oss in till stan,
Vet ni vad som händer sen? PLUGG

Vi ses
/M

Kommentarer

Postat av: caroline

Hahahaha , Maria då ! Jag sprang runt och passade dig hur länge som helst , skyddade dig mot läskiga pojkar som ville ta med dig hem och en massa annat : P

2010-05-03 @ 18:35:57
URL: http://caroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback