Me and my bad luck....

2010-05-21 @ 13:38:07 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

SMS

M: Juulliiaa, varför ska allt hända mig? :(
J: ooh nä Maria... vad nu? :(
M: Jag har varit toalettbunden sen klockan tre inatt... det tydligen var inte någon bra ide att äta smögåstårtan sen helgen......
J: Amen! Så du kommer inte idag? :S :(
M: Nää! :S Värsta paniken! Hur ska jag hinna göra både denna tentan OCH it-tentan innan vi slutar?!
J: Det är en väldigt bra fråga Maria! :( fan vilken Jävla ångest! :(
M: Alla världens gudar måste ha något emot mig! Om jag inte snubblar i rulltrappan, råkar ut för vägarbeten så äter jag dålig smörgåstårta.... My God! I love my luck!
J: Det sjuka är att när jag satt och åt frukost innan så kom jag o tänka på dig och då fick jag en känsla av att något skulle hända. Så lite sjukt är det att du säger deta ändå. Fan Maria... Tycker synd om dig! :(


Det här är egentligen vardagsmat för mig. Ingen kan lyckas så bra som jag. Lite skrattretande.
Jag är inte ens förvånad. Det är nästan så illa så att jag blir nöjd.
High five till mig!

Ni vet den där ångesten jag har pratat om? Och min bitterhet? Ja den blev nu 100 ggr värre.
Och vart är en ens solen?



/M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback