Oh Happy Day!

2010-05-05 @ 23:05:24 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sov dåligt inatt
Vaknade ganska sleten
Förkyld
Totalförvirrad
Kände mig aningen skpeptisk mot denna dag! Men solen sken och dagen hade mycket att ge. Jag sa till mig själv att ge denna dagen en chans!

Så satte man sig på tåget och plötsligt blev jag faktikst på bättre humör! Innan klockan nio idag hade jag skrattat ordentligt, ni vet så att man verkligen känner det i magen? Långt ner i musklerna? Där satt skrattet.
För vet ni vad jag älskar? Internskämt! Det blir knappt bättre, när man kan skratta åt nästan ingenting. Åt ett ord, åt en gest! Internskämt är bra.

Det blev alltså en bra dag, en mycket bra dag.

Julle B, the girl who allways make me laugh :)


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback