Stockholm - Riga

2010-05-11 @ 19:13:38 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

TACK Therese, Jessica och Therese för en grymt kul helg!

Klockan åtta i lördags begav vi oss mot Stockholm och det blev det vanliga ni vet - lite sång, flams och fika osv. Väl i stokholm yrade vi runder, körde helt vilse och fick stanna lite radom för att vänta in Johan som skulle komma till undsättning - roligt nog satt vi då ca 200 meter därifrån! Lyckat! Så fick vi sitta där på Porslinsfabriken ett tag innan vi trollade bort bilen och gick på båten. Vi hade ca 5 min till godo när vi väl kom på - Timing är allt!

Vi började kryssningen med att säga - nej inga förfester här, vi håller vår dörr stängd och festar sönder alla andras hytter!

Men vart hamnade alla? Vart var festen? Jo i hytt 5630...
Vårt 5630!

Det händer galet mycket på 40 timmar,
så att jag inte ens vet vart jag ska börja,
därför summerar jag det hela med att säga  -
Vi hade sanslöst kul!













Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback