Tentavecka

2010-05-17 @ 19:36:01 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Är mer eller mindre nyss hemkommen,
har idag hunnit med en lång skoldag - mestadels bestående av grupparbete vilket jag iaf tycker är kul. Hann även med en kopp kaffe med Sara mellan tågbytet och en snabis på stan innan jag slog mig ner på Duvanders. Alla vet vad en Duvanders är va? En duvanders betyder plugg (mer specifikt: En kopp kaffe, en bulle och ett bord fullt med papper) Det ä alltså där man hittar mig.

En halv dags Duvanders-plugg har det blivit, fast min insats var väl egentligen halvhjärtad. Tankspridd och sprallig som vanligt. Men tänkte att jag ska gå och ta mig en bit smörgåstårta och en kopp kaffe innan jag ger mig på det igen. Får passa på innan jag dyker ner i min vanliga tröttshet-dvala som brukar slå mig när jag kommer hem om dagarna.

Damn, tentavecka är pyton.



Vad sägs om en laddningsplatta som drivs på solenergi? (grupparbete)
Haha, galet bra marknadsföring? Right? Håller hög standard!
Passa på att njuta av min sköna talang! Bjuder på den en glad dag som denna!


Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback