Tidig morgon

2010-05-22 @ 09:51:07 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Detta blev en tidig morgon. Vaknade klockan 6 och kunde inte somna om.
Fast det finns en ganska logisk förklaring till detta, jag somnade nämligen vid 5 tiden igår. Kul att somna klockan 5 på en fredag, jag vet. Men det är ursäktat eftersom jag hade haft en ganska tuff natt/morgon.

Alltså, uppe klockan 6 och jag måste säga att det finns alldeles för lite att göra så tidigt på morgonen! Har tittat på en väldigt dålig och förvirrande film, kokade lite gröt till mig själv, duschat och sappade för ett tag sen fram en Scooby Doo film som jag egentligen känner mig för gammal för. Men när jag var liten var Scooby Doo min idol, så varför inte? Jag erkänner att jag fortfarande roas lite.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback