Billionaire

2010-05-15 @ 23:33:24 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klockan är halv 12, det är lördag kväll och jag står och bakar en kaka. Hur känns det?
Min kära pappa fyller 51 år imorgon och jag som snäll och laglydig dotter har lovat att fixa fikan. Fast jag har visst valt en lite märklig tid att fixa det på. Man vad gör man inte för sin kära far? Hade ni smakat min kaka så hade nog ni alla velat ha mig som dotter i fortsättningen. Det är vad jag tror iaf.

Så varför baka jag kaka halvt tolv på en lördag? Jag har helt enkelt inte orkar göra något annat med min dag. Har lidit av en mindre väderdepression hela dagen... Det är (speciellt) dagar som de här som man vill ha egen lägenhet. Så att jag slipper fräsa åt någon. Så att man bara kan få leva ett lite eget liv. Hade varit underbart...

Men nu är man ju fattig student...
Så jag säger som Travie McCay
I wanna be a billionaire so fucking bad, buy all the things I never had...

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback