shoppa shoppa shoppa

2010-05-15 @ 17:10:06 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gårdagen spenderades varsamt, med diverse aktiviteter.
Therese och Fredrik Pelle Pellbring hämtade upp mig lite över nio eftersom vi skulle dra en runda på Nova Lund. På vägen dit hade vi bildisco med Westlife. Turen började därefter med en välbehövlig kaffe och slutade med alldeles för många kassar. Suck. Fan med! Jag som mestadels ville följa med som sällskap... Det gick rakt åt skogen vill jag lova. Men min garderob är mycket nöjd, det är väl det viktigaste egentligen? Maffig kofta, skjorta, skjorta, leggins, ring, armband, armband, armband, solglasögon, present till pappa. Bra fångst! Bra Maria, Bra!

Tillsammans med Fröken Ericsson hämtade vi upp Jockes energiknippe till lillasyster vid 5 tiden. Lekte och busade med henne för att sedan titta på fotboll. Kan inte påstå att jag såg sådär jätte mycket av matchen dock.
Efter matchen fick jag en fin snytning av Ericsson:

- Ska du och hem och plugga nu eller?
- Nej jag ska vara med dig!
- Aha... Ah jag som tänkte hem och lägga mig..!
- Klockan är nio... det är ju fredag..?!
- Ah men jag är ju skit trött...
- Fredaaaag? Vi gör något kul!
- So? för vissa är de fredag varje dag..?
- Äh kom igen..!
- Det hade varit riktigt skönt att sova asså..
- ... Jaja! då åker jag väl hem dårå...




Can you feel the love?

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback