A Day of Fun

2010-05-28 @ 20:44:30 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh vilken bra dag det blev med Julie B! Jätte trevligt och mysigt!
Vi träffades runt två tiden och lunchade, körde på thai! Sen blev det lite mild shopping i Malmö, vi fyndade båda två. Så köptes det lite godis och poppkorn innan bion började klockan sex. Filmen var Skit Bra! Minns inte att sex and the city varit så rolig innan! Hela salongen applåderade efter filmens slut, antar att många andra tyckte att den var bra då, men hur ofta applåderar man i en bio salong? haha

Hur som helst, efter bion mötte Andreas upp oss för att ta ett glas på lilla torg, satt där ett bra tag och snackade skit och tittade på folk. Vid halv tolvbestämde sig jag och Julie för att ta tåget hem till henne och nattade oss! Det blev en underbar dag, med mycket humor, det tackar man för!

Vaknade inte försen tjugo i ett idag, själv hade jag tippat på att klockan då var elva! haha. Så blev det frukost och jag kilade hemåt vid tre, då jag väl var i kristianstad satte jag mig på Duvanders en timme... Men där var en fruktansvärt högljud unge bredvid mig så detta blev inget bra alls!

Nu sitter jag med min familj och tittar på Så ska det låta med en mysig katt bredvid mig.
Min fredag ska sen bestå av plugg - precis som resten av helgen!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback