Väderglad

2010-05-26 @ 20:11:35 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ah vilken strålande dag! Bokstavligen.
Det gör mig på bra humör, jag har alltså som jag uttrycker det varit väderglad!

Tyvärr har det nästan gått över gränsen eftersom jag varit otoligt fnissig där bak i klassrummet. Förstår att detta kan vara ganska irriterande så jag ber om ursäkt till mina klasskamrater. Men ibland har man sådana dagar då allt bara känns extra kul och man kan bara inte hjälpa att man måste skratta. Speciellt när man sitter bredvid Julia!

Annars då? jo jag missade första tåget på väg hem, så jag bestämde mig för att bara gå upp på H&M lite snabbt i hässleholm... Så att jag missade det andra tåget också... Och det trejde var en kvart försenat... Summa: jag hamnade en och en halv timme back i min dagsplanering!

Bättre lycka nästa gång.
Nu måste jag plugga, för att jag är upptagen med annat hela dagen imorgon! Tjoho!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback