You got mail!

2010-05-07 @ 23:02:59 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Detta har varit/är en hektikst dag. Massvis att göra innan helgens bravader!
och nu fick jag en extra sak, nu måste jag skriva ett brev till Schweiz med!

jag har varit av med Antonia Weber i över två veckor vilket jag gått och grubblat över! Lever hon ens? har jag undrat. I bilen hem undrade familjen om jag hade fått tag i henne än, mitt svar var nej. Märkligt, svarade dom.

Men när vi nu nyss kom hem tittade jag i brevlådan, och vad låg inte där? Jo ett litet kuvert som jag såväl kände igen utseendet på! Det var ett blev från min kära vän.
LJUBEL!

Jag älskar Antonia Webers brev! De är bäst!
Hennes internet fungerar inte, jävla mög är bådas svar på det.
Duktigt jobbigt att inte kunna prata med sin bästa vän!
Som jag saknar såhäääääääär mycket!

Det var allt!

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback