Long time - no see

2010-11-08 @ 19:07:02 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

På begäran ska jag nu börja berätta mer om mitt liv igen.
Kör till, säger jag.

De senaste veckorna har varit hektiska, jag har överlag levt och planerat runt fyra saker:
   Skola, blivit mycket skola - många övertidstimmar!
   Jobb, de dagarna jag inte har gått i skolan har jag jobbat.
   Plugg, som en tokstolle de flesta kvällar.
   Pojkvän, som har fått någon kväll i veckan + helgerna.

Thats it. Men nu är pluggandet över för detta året, nu är jag tillbaka på LIA igen. Hör och häpna - jag är kvar på Tollo! Så nu adderar vi mina redan avverkade 25 veckor med 9 till. Nu kan jag och pysen fotsätta våra fruktstunder och så snappar vi upp mina ansvarsområden ytterligare tre grader.
Snyggt Maria, snyggt. 



Jag fyller i mer senare,
jag måste gå och mysa lite framför brasan först!

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback