Min Praktik:

2010-11-10 @ 18:01:34 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag var sista dagen på Customer Service för denna veckan. Kommer att vara där på tisdagar och tordagar i fortsättningen, där jag jobbar med hela Business Correspondence biten. Det är mycket daror-pappor-arbete men man får även mycket kontakt med människor över hela världen. Så det blir mycket serviceorienterat arbete med mycket problemlösning, kundkontakt och mycket engelska. Nu har jag blivit tildelad ett nytt projekt. Jag ska därför även vara på Markad mån, ons, fre för att bland annat göra en segmentering av marknaden vilket jag tycker ska bli jätte intressant. "Segmentering" är ett väl använt ord i skolan, så det ska bli kul att se hur begreppet faktiskt används in real life! Jag är ju här för att lära.

Det Låter kanske inte Kul. Men, jag tror att detta blir bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback