Seeeeeeeeeeg

2010-11-27 @ 16:33:55 Permalink Maria Fundrar Kommentarer (0) Trackbacks ()

I tordags var det fem månader jag och Pojkvän träffades första gången,
men idag är ändå första dagen då vi har en hel dag enbart för oss själva. Nada planer. Vi har vaknat tllsammans och ska gå och lägga oss tillsammans, utan att gå utanför lägenheten eller träffa någon annan. Vi har alltså en sege-mys-dag. Detta har vi självklart i våra bästaste myskläder (Pyjamas/träningsoverall). Det blir hamburgare till middag för att slaffsa till det lite extra. Hehe.



Ska vara coach liten senare med.
Måste se till att Pojkvän gör sina övningar såhär efter operationen.
Jag sitter brevid och räknar till åtta och säger "kom igen!"
Jag borde kankse extra knäck som PT? Jag verkar ha talang.

Vi ses
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback