Bauta-Mys

2010-11-12 @ 19:30:25 Permalink Mitt Liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har suttit och googlat hela dagen och fyllt i en Excel-fil allt eftersom med uppgifter. Jag har tittat på mängder av traktorer, det ingår i mitt arbete nu. Jag ska leta upp så många Spreaders tillverkare som möjligt i Europa, kommer att ringa de flesta sen. Det är sånt jag sysslar med nu för tiden, marknadsundersökningar.



Fast nog med traktorer för idag. Nu ska jag fortsätta ha Bauta-Mys med Pojkvän.
Pojkvän öppnade precis en flaska vin (med vinöppnaren jag var så snäll att ge honom - viktigt) och började plocka fram från kylen. Jag fixar till spellistan för stunden. Vi tänkte nämligen laga lite mat tillsammans. Som för den delen är samma maträtt som han bjöd på vår andra date. Som sagt, vi ska ha Bauta-Mys. Idag är vi riktigt kära.

Kan hända att vi går in till Katta och Sebbe  en sväng sen för att äta kladdkaka och dricka ytterligare med vin. Vi får se.

Vi ses!
/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback